هیپنوتیزم , تله پاتی , تله کینزی , سایکوکینزی , ریکی , چاکرا , پروازجسم , برونفکنی , هومیوپاتی , علوم غریبه و ....

با سلام خدمت تمامی علاقمندان به علوم متافیزیک,اینجانب نهایت تلاش خود را بکار بستم تا حد امکان مطالب ساده و مفید واقع شوند و تمامی مطالب نوشته خود بنده است و هر کس خواست کپی بردارد با ذکر منبع بلامانع است و ضمنا این مطالب فقط جهت آگاهی میباشد

هیپنوتیزم و مانیه تیزم(علی موسائی مرند)
نویسنده : علی موسائی - ساعت ۸:۳۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/٦/٢۱
 

هیپنوتیزم و مانیه تیزم

در هیپنوتیزم شخص را بایستی از حالت بتا به آلفا برد.....

سوژه : کسی است که هیپنوتیزم روی آن انجام میشود.

پاس مغناطیسی : انتقال انرژی از طریق حرکت دادن دست ها به صورت افقی یا عمودی ( بیشتر به صورت افقی ) روی بدن سوژه.

 مانیه تیزم یعنی انتقال اتر سیال به بدن سوژه چه از طریق پاس مغناطیسی و چه از طریق امواج الکتریکی مغز.

ازنظرنویسنده (علی موسائی مرند)در هیپنوتیزم شخص را بایستی از حالت بتا به آلفا برد. انرژی به فرد داده میشود. برای تغییر ریتم مغزی اگر بخواهیم خیلی خواب سنگین شود فرد را در حالت تتا می بریم. بین حالت تتا و دلتا همه مرزها شکسته میشود و خلاء اتفاق می افتد. بسته به موج الکتریکی مغز تو می توانی مرزها را طی کنی. در حالت خلاء تونل خاکستری با عمق سیاه دیده میشود.

تصویر (١) کلاس آموزش هیپنوتیزم

نیمکره های مغز :

مغز به دو نیمکره تقسیم می شود. نیمکره چپ و نیمکره راست. این دو نیم کره با یکدیگر در ارتباط 100% هستند. هر نیمکره اگر دچار اشکال شود نیمکره دیگر به آن کمک می کند.

مابقی را در ادامه مطلب بخوانید


 
ادامه مطلب...
comment نظرات ()
 
چگونه پرواز روح انجام دهیم؟(علی موسائی مرند)
نویسنده : علی موسائی - ساعت ۱۱:٥٤ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٦/٤
 

دستور العمل ها و تذکرات جهت پرواز روح

شرایط پرواز روح :

1- مکان : مکان انجام تمرین باید کاملاً آرام باشد و البته نیمه تاریک و حتی الامکان

درمکانی تمرین کنیم که انرژی مثبت داشته باشد. و به دور از صداهای مزاحم باشد

2-  زمان : بهترین زمان برای تمرین سحرگاه می‌باشد در نیمه اول ماه قمری از اول تا

پانزدهم ماه تمرینات تأثیر بیشتری می‌گذارد در حالتی که قمر در موضع عقرب میباشد

تمرین نکنید ( به تقویم نجومی مراجعه کنید.) در شب هایی که بُعد انرژی بسیار بالا

است تمرینات جواب بیشتری می‌دهد.

٣- بو : رایحه ملایم و خوشبو ایجاد آرامش می‌کند مثل بوی (عود ، کندر و)

4- وضعیت خود شخص:بنا به تجربیات شخصی اینجانب علی موسائی نکات زیر در نتیجه

دادن بهتر تمرینات تاثیر گزار هستند.

لباس : باید لباس راحت و تمیز بپوشد و در صورت دسترسی لباس کاملاً سفید باشد.

طهارت : قبل از انجام تمرین باید با طهارت کامل بود. انجام غسل و وضو بسیار اثرگذار

می‌باشد.

غذا : استفاده از روش گیاهخواری و ترک حیوانی می تواند تأثیر بسزایی در تمرینات

بگذارد. و نا گفته نماند که کمتر بخورید و همیشه دو ساعت بعد از تناول غذا تمرین کنید.

مصرف گوشت و البته غذاهای مصنوعی مثل همبرگر، سوسیس و … تأثیر منفی در

تمرینات می‌گذارد.

مابقی را در ادامه مطلب بخوانید

 


 
ادامه مطلب...
comment نظرات ()